اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی از یک غزل از دل برخاسته

 

 

 

           این    واژه ی    زیبای   سخن     بیش    ز   قند   است 

 

 

 

 

                      همچو   یلدا   گر  شبم  گشته  دراز 

 

                                                            با که  گویم  درد دل  ای  چاره ساز ؟ 

 

 

 

                                 ابیات   بیشتر   در  اسمان  شعر  بلاگفا                       منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام برادر خوبم

سهم من از شب یلدا شاید
قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست
شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی
شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

یلداتون مبارک

سلام


افسانه ی عزیز

در دل زیبایت هرگز غم را راه مبادا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد