اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

دو بیت بداهه امید است غزلی زیبا گردد همراه با سیزده بدر

 

 

 

          این   واژه ی    زیبای   سخن     بیش   ز    قند    است 

 

 

 

 

                چارده ساله  بتی   گر   به  بهاران  و  کنار 

 

                                                          سیزده  سبزه  و  گل    به  نبود از این کار 

 

 

               ندهم من  به دو صد سال و صراحی در پیش 

 

                                                          تا  ببینند  حریفان  که   به  نوروز   و   بهار 

 

 

 

                                 سیزده  بدری    شاد   و    شیرین   داشته  باشید                منصور

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

شعر قشنگی بود
خوشحال میشم به منم سز بزنی و نظراتم بگی

افسانه شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام برادر خوبم
خیلی عالی است

چارده ساله بتی گر به بهاران و کنار
سیزده سبزه و گل به نبود از این کار
سیزده بدرتون خوش

میلاد شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ http://iranion.rozblog.com

سلام دوست عزیز وب زیبا و پرمحتوای دارید بسیار خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
و با هم تبادل لینک بکنیم
اگر مایل به تبادل لینک با وب من بودی من را با اسم
بروزترین پروتال تفریحی بلینکید
و به من خبر بدید با چه اسمی بلینکمتون
منتظرت هستم
امیدوارم همیشه سبز و پیروز باشی [گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد