اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

یک دو بیتی از منصور

 

 

          این   واژه ی   زیبای   سخن     بیش  ز   قند   است 

 

 

 

 

 

                     طلب  کردم   لبت  کارم  به  غم شد 

 

                                                        کمر  چون طاق  ابروی تو   خم  شد 

 

 

                    و یک خم  از من و  یک خم   ز ابروت 

 

                                                        ز طاق   ابرویت  بر  من   ستم  شد 

 

 

 

                                               تا  بار دگر    خدا نگهدار                منصور

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ http://sher-sms.persianblog.ir

سلام
وبلاگ خوبی دارید
اگر مایل هستید خوشحال میشم با شما تبادل لینک کنم

سلام متشکرم نظر لطف شما است
حضور شما را به جمع وبلاگنویسان تبریک عرض میکنم اجازه بفرمایید مدتی از تاسیس وبلاگ شما بگذرد در صورتیکه راغب بر ادامه وبلاگنویسی بودید بعد در خدمت شما هستم

افسانه شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام برادر خوبم

چون نامه جرم مرا پیچیدند بردند به دیوان عمل سنجیدند بیش ازهمگان گناه ما بود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند

التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد