اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بداهه سرایی شعری خاطره انگیز ساده و روان

 

 

             این   واژه ی   زیبای   سخن  بیش  ز  قند  است   

 

 

 

 

                 من عجب خاطره ام   رفته  ز  یاد   

 

                                                       یادم  آمد  که  تو  بودی  چه  زیاد   

 

 

                یادم  آمد  کــه  شبی  برف  آمد   

 

                                                        آمـــد  و  آمــد و  من  هم  فریاد   

 

 

                ز تو  کردم  که  نبودی   به  کنار   

 

                                                         یادم  آمد  که تو  بودی چه  زیاد   

 

 

                به  کنارم   شب  برفی ای  داد   

 

                                                       تو  نکردی ز چه  از من  یک  یاد ؟  

 

 

                ای که  بودی همه  دم  در بر من  

 

                                                      از چه  بردی تو من اینگونه ز  یاد ؟   

 

 

                      و  این  شعر  بداهه  بسیار  طولانی  گشت                  منصور 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.