اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی زیبا از یک غزل

 

 

            این   واژه ی   زیبای   سخن    بیش   ز   قند  است  

 

 

 

                   گره   مزن تو   بر این  مشکلی  که  من دارم 

 

                                                خدای من بداند و من   ز ین دلی که من دارم 

 

 

 

                                       تا  دگر بار   بخت  یار   و خدا نگهدار            منصور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد