اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی زیبا از یک غزل دلنشین هشت بیت است

 

 

 

            این   واژه ی   زیبای   سخن     بیش    ز  قند  است 

 

 

 

 

 

                    نه  که  پای  راه  دارم     نه  دمی  به  آه  دارم 

 

                                          نه  که  من  پناه  دارم   تو کجا  بدل  نشستی ؟ 

 

 

 

                                           تا  بار  دگر           خدا نگهدار                 منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
بهاره خدابنده چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ http://bahare001.blogfa.com

سلام

ممنون که نوشتی غزل رو اندکی بیشترږزیبا بود

سلام


به ابجی خوبم بهاره ی عزیز


شاه بیت غزلها را هرگز در وبلاگ نمیگذارم و در نت منتشر نمی کنم

و شاه بیت این غزل نیز که بسیار زیباست برایتان خواهم نگاشت



دل زیبا پسند شما شاد باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد