اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی از یک غزل از دل برخاسته ( نام غزل تب عشق ) ده بیت

 

 

            این   واژه ی   زیبای    سخن      بیش   ز  قند   است 

 

 

 

 

                                     لطفا   به     ادامه ی    مطلب    بروید 

 

 

 

        این    واژه ی    زیبای   سخن       بیش   ز   قند     است 

 

 

 

 

                    خودم  هم     نمیدانم  که   چرا     هنگامی   بیمار   میشوم 

 

 

 

                   و  دچار   تب  میگردم   غزلهایم   زیباتر  و  دلنشین تر  میشود 

 

 

 

                       شاید    علت   افزایش   جریان  خون     در   مغزم    است 

 

 

 

                        و  هم   اکنون   هم  که   تب  دارم  بیتی از  همان  غزلها 

 

 

 

 

 

 

                 اینهمه   سنگ   جفا   از  تو   بدل  خورد  ؟  مزن 

 

                                                      در   پس       برده    دلم     شرح    مقاتل  دارد 

 

 

 

                     تا   دگر  بار     تندرست   و    شیرین  کام   باشید                                                منصور

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://asemanesher.blogfa.com


یبتی بداهه ی دگر تقذیم شما عزیزان




تو را من دوست دارم ای تب عشق

خوش آن بوسی زنم بر غبغب عشق




و ایکاش ان عزیزی که اشعار و غزلهای منصور ر ا با نام

شعر از خودم و خط هم از خودم خوشنویسی نمیکرد و

حریم را حفظ می نمود

و در ذیل انها می نگاشت بیتی از منصور گروسی

و همچنین در نت امنیت اشعار منصور حفظ می شد

تا غزلهای دلنشین تر برای شما عزیزان در اسمان شعر و غزل

درج نمایم

ولی فقط باید بگویم متاسفم


خدا نگهدار شما عزیزان باد و تندرست باشید

افسانه جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

دهــانـم پُــــر از حــرف اَسـت

امـــــــــــّــــــا ........

با دهان پُر نمی شود حرف زد

اولین روز زمستان جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام ...
شاید به خاطر این است که تنها تر میشوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد