اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی بداهه که امید است غزلی دلنشین گردد

 

 

 

          این   واژه ی    زیبای   سخن     بیش  ز    قند   است 

 

 

 

 

 

                 گر چه  بر  پای دلم   از غم  دوران  سنگ  است 

 

                                            بازم  این دل ز  پی ات  در  پی  یک  آهنگ است 

 

 

 

                                     تا  دگر بار          شیرین  کام  باشید             منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
خمارمستی جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ http://khomaremasti.blogfa.com/

من و این خمار مستی چه خوش است روزگاران
که سروده ای تو یک بداهه، غزلی به شاهکاران!!!


ممنون بابت بداهه گویی زیبایتان ، ببخشید که من هم پا توی پای شعرپیشگان کردم!! اولین چیزی که به ذهنم رسید رو اینجا نوشتم
باز هم تشکر

خواهش میکنم

دل زیبا پسند و زیبا نگار شما مدام شاد باد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد