اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی از یک غزل از دل برخاسته

 

 

 

          این   واژه ی    زیبای    سخن     بیش    ز  قند   است 

 

 

 

 

                دل   برده ای   ای  صنم   ز  خویشم 

 

                                                            گردد    که  لبت  کشم  به  نیشم  ؟ 

 

 

 

                      این   غزل   هشت   بیت  است     تا  دگر  بار      خدا   نگهدار             منصور

نظرات 2 + ارسال نظر
منصورگروسی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

دوست عزیزی سئوال نموده اند

من میخواهم در وبلاگ شما تبلیغ کنم قیمت تبلیغ در وبلاگ شما چند است ؟

لازم است خدمت شما داداش گلم عرض کنم که

اسمان شعر و غزل یک وبلاگ ادبی است نه تجاری

و تعداد زیادی از عزیزانی که فروشگاه دارند چنین تقاضایی نموده اند

بنابراین در اسمان شعر و غزل در بلاگفا هم خدمتتان عرض نموده ام

که هر گونه استفاده تجاری از نام اسمان شعر و غزل

جهت کسانیکه احساس احتیاج به ان میکنند ازاد است

اما در مورد تبلغ در وبلاگ عذرم را بپذیرید که در صورتی

تقاضای شما عزیز را قبول نمایم دیگر عزیزانی که

قبلا چنین تقاضایی نموده اند دلخور خواهند گردید

اما شما به هر نحوی که دوست دارید مانند سایر فروشگاههای اینترنتی

از نام اسمان شعر و غزل جهت ارائه محصولات خود استفاده نمایید

منصورگروسی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ http://asemanesher.blogfa.com

سلامی

مجدد


خدمت داداش گلم معین عزیز و گرامی

معین جان اگر دوست داری بدانی که چگونه از نام اسمان شعر و غزل

در فروش محصولات اینترنتی خودت استفاده کنی

و طریقه ی انرا نمیدانی

برایم کامنتی بگذار و ادرس وبلاگت را بگذار


تا شما داداش گلم را در این زمینه راهنمایی کنم

و دوست دارم بتوانم کمکی هرچند نا قابل


در فروش محصولاتت


بشما داداش گلم داشته باشم


و ارزو دارم شما داداش گلم از این راهنمایی

که میکنم میزان فروش محصولات شما چندین برابر گردد

لازم است خدمت شما عرض کنم تعدادی از فروشگاههای

اینترنتی توانسته اند با استفاده از

نام اسمان شعر و غزل فروش محصولات خود را بدون صرف

هیچگونه هزینه ای بالا ببرند


قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد