اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی بداهه که امید است غزلی دلنشین گردد

 

 

         این   واژه ی    زیبای    سخن      بیش   ز   قند   است 

 

 

 

 

                 دلبر   خفا  رود   و   تو   گویی   برابرست 

 

                                                    دل بر  هوای دیدن  رویش  به  مجمرست 

 

 

 

                                     تا  بار  دگر       خدا  نگهدار                   منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
EMPIRE سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.ghoghnooschat.com


دلبرم اندر خیالم خود نمایی میکند
در فراقش ای دل من بینوایی میکند
او برفت و پشت پا زد بر دل و دنیای من
کار دل را بین که بهرش بیقراری میکند
سلام دوست عزیز
آموخته ام اگر کسی یادم نکرد او را یاد کنم شاید او از من تنهاتر باشد .دوست من گرد هم جمع میشویم تا لحظه های مان را پراز نشاط کنیم ققنوس چت برای شما فضایی پر از صمیمیت وهمبستگی ایجاد میکند اشخاص فرهیخته ای مانند شما محفل ما را روشن تر میکنند.به ما بپیوندید و با شرکت در مناظرات و مباحثات مختلف به رشد فکری و فرهنگی دوستان خود کمک کنید زیرا که:
بنی ادم اعضای یکدیگرند
و در افرینش زیک گوهرند
شما همچنین می توانید از امکانات مختلف چت روم ما برای شیرینتر کردن لحظات خودتان در کنار ما استفاده کنید
سیستم تبادل لینک ققنوس به شما این امکان را می دهد تا وبلاگ خود را بطور رایگان در لینکدونی ما ثبت کرده و آمار وبلاگ خود را افزایش بدهید
همچنین شما می توانید با عضویت در انجمن و جامعه مجازی ققنوس از مطالب مفید، اخبار، اشعار و جملات زیبای دوستان خود استفاده کرده و دیگران را با دانسته های خود سهیم کنید
حتما به ما سر بزنید ، منتظرتون هستم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد