اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی بداهه

 

 

 

          این    واژه ی    زیبای     سخن    بیش   ز   قند   است 

 

 

 

 

 

               سهم من از  روی تو    بردن  این آبروست 

 

                                                          آبرویم رفت و   دل  در پی تو کو به کوست 

 

 

 

 

                                  تا دگر سرایش             خدا نگهدار            منصور

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام منصور جان داداش مهربون و گلم
خیلی از اینکه دوباره یه فرصتی شد تا به خونت سر بزنم خوشحالم.
چه خبر داداش؟
من که حسابی گرفتار شدم.دیگه حتی فرصت نفس کشیدنم ندارم.چون این پدر سوخته کیانا(دخترمه.هفت ماهشه)وقتی برام نمیذاره.حسابی باهاش سرگرمم.
یه چیزی.از کجا فهمیدید که من اومدم.جلل خالق....
از دوستان چه خبر؟آذرین ...نسیم...خبری از شون نیست؟

سلام


از کجا فهمیدم ؟؟؟ جلل الخالق ؟؟؟

مگر نبینمت مهدی جان که اگر ببینم میکشمت




اقای اذرین هم کلا نظرات را چندین ماه بسته و ارتباط را قطع نموده

گهگاهی به وبلاگ ایشان میروم اما امکان درج نظر نیست

[ بدون نام ] جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

کیانادستتونو میبوسه داداش.مرسی از لطفت
خدا میدونه به جان مهدی اینقدر گرفتارم که حتی نمیتونم به خودمم یه سر بزنم چه برسه به وب.شاید باورتون نشه ولی از روزی که ازدواج کردم دیگه دست به قلم نشدم.با دست خالی هم که نمیشه به نبرد رفت.شدم رستم بی اسلحه.گاهی اوقات یه چیزایی به ذهنم میاد ولی دیگه قدرت ساخت و پرداختشو ندارم.جسته گریخته یه چیزایی مینویسم ولی ناقص.کارای اخیرتونو خوندم و مثل همیشه مست شدم
الحق که
این واژه زیبا که به شیرینی قند ا ست
کشتیست که از پاس تو فارغ ز گزند است

کم و بیش به وبتون سر میزدم.نمیدونم میدونستید یا نه.ولی میومدم و میخوندم و بی سروصدا میرفتم.ببخشید دیگه.
به خدا منم واسه شما و بقیه دوستان دلتنگ بودم.همیشه حسرت اون روزا رو میخورم.
راستی.به آدرس وب قبلی نسیم تو نظرات وبلاگم که میرم که وب دیگه باز میشه.شما آدرس جدیدی ازش نداری؟دوس دارم یه سر بهش بزنم.چون معلوم نیست که دوباره کی بتونم برگردم.اگه داشتید لطفا بهم بگید.ممنون میشم.
دلم برات تنگ شده بود منصور جان.چه خوب شد که جوابمو دادید.مرسی

خواهش میکنم مهدی عزیز از طرف من یک بوس از للللللللللللپ کیانای عزیز بگیر منهم کم بیش احساس میکردم در خدمتت هستم قربونت برم . نسیم هم اون یکی وبلاگش را بسته و کسی دیگر انرا برداشته و تا نوروز امسال ازش بیخبر بودم تا اینکه واسه ام تبریک عید را گذاشت همان وبلاگ را ۲ اضافه کن اما خیلی بندرت نت میاد که حتما مشکلات زندگی دارد باید خدمت شما داداش گلم عرض کنم که حیف از این قریحه و استعداد در سرایش استفاده نشود ظرف چند سالی که وبنگاری میکنم مانند اشعار شما ندیدم یا بهتر است بگویم کم دیدم بنابراین از این نعمت خدادادی استفاده کن تا چشمه ی ان بیشتر بر شما جاری گردد زیرا شاعر اگر از این موهبت خدادادی استفاده نکند کم کم چشمه ی ان خواهد خشکید دل زیبایت شاد باد داداش گلم از دور هم خودت را می بوسم هم دختر گلت کیانا را

مهدی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

کیانادستتونو میبوسه داداش.مرسی از لطفت
خدا میدونه به جان مهدی اینقدر گرفتارم که حتی نمیتونم به خودمم یه سر بزنم چه برسه به وب.شاید باورتون نشه ولی از روزی که ازدواج کردم دیگه دست به قلم نشدم.با دست خالی هم که نمیشه به نبرد رفت.شدم رستم بی اسلحه.گاهی اوقات یه چیزایی به ذهنم میاد ولی دیگه قدرت ساخت و پرداختشو ندارم.جسته گریخته یه چیزایی مینویسم ولی ناقص.کارای اخیرتونو خوندم و مثل همیشه مست شدم
الحق که
این واژه زیبا که به شیرینی قند ا ست
کشتیست که از پاس تو فارغ ز گزند است

کم و بیش به وبتون سر میزدم.نمیدونم میدونستید یا نه.ولی میومدم و میخوندم و بی سروصدا میرفتم.ببخشید دیگه.
به خدا منم واسه شما و بقیه دوستان دلتنگ بودم.همیشه حسرت اون روزا رو میخورم.
راستی.به آدرس وب قبلی نسیم تو نظرات وبلاگم که میرم که وب دیگه باز میشه.شما آدرس جدیدی ازش نداری؟دوس دارم یه سر بهش بزنم.چون معلوم نیست که دوباره کی بتونم برگردم.اگه داشتید لطفا بهم بگید.ممنون میشم.
دلم برات تنگ شده بود منصور جان.چه خوب شد که جوابمو دادید.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد