اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

شعری نو اما بداهه

 

 

          این    واژه ی   زیبای   سخن      بیش     ز   قند  است 

 

 

                               شعری  نو   و   بداهه 

 

 

 

              نه  دلم  عاشق  و    نی  حالت   عاشق  دارم 

 

                                              مستی ام  را  نپرانید 

 

                                                               که  بد  حالم  من 

 

                                                                   من   سیه  مست  دلی    ناچیزم 

 

              نه  به  دنبال  رخ  ماهرخی  هستم  من 

 

                                               چکنم  مستم  من  ؟  

 

                                                        دیشب از  جام  الستی   

 

                                                                             بسحر  می   خوردم 

 

              تا  دم   صبح  به  دیوار  و  به  در میخوردم 

 

                                                     مستی ام  را  نپرانید   

 

                                                                      که  بد  حالم  من  

 

 

 

 

                                  این  شعر  نو   طولانی  گردید                        شاد  باشید          منصور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد