اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی بداهه

 

 

 

          این    واژه ی     زیبای    سخن     بیش   ز   قند   است 

 

 

 

 

 

              این  عجیب است که او  این همه گر گشته نجیب 

 

                                                 دل   غمدیده ی    من  را   بکــــند    هی  تخریب 

 

 

 

 

 

 

                                        همیشه     بهاری      باشید                              منصور

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر مهتاب چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.ghafasenafas.blogfa.com

سلام همنفسم........... ممنونم که همنفسمی ...زیبا نوشتی,....بیا در جشنی به انتظار یارم نشسته ام شما هم به چشم انتظاری من دعوتی همنفسم........همدل شو با انتظارم!مرا با نام همنفس بخوان اگر به همنفسی با دلم تمایل داری و با این نشان در صف همنفسانت بگذار اگر تازه به جمع همنفسانم پیوسته ای و بیا و به من بگو تو را با چه نام و نشانی به همسفری با دلنوشته هایم بخوانمت!همنفسم به خانه ی دلنوشته های من در صورت تمایل امتیاز بده برای وبلاگ برتر و برای این بازی بزرگ دلم که حکمش در دست یار م است! آماده ی نبردم......پیروز می شوم تا یارم با من است برای ابد........ برای ما دعا کن برای خوشبختی ات دعا می کنیم ..............همنفست........دختر مهتاب...............

amirian جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://sheroghese.persianblog.ir

سلام پسرم

تا بحال وبلاگ به این سبک ندیده بودم . موفق باشی . کار جالبی است

سلام

به


داداش بزرگم جناب امیریان متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد