اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی فی البداهه که امید است غزلی دلنشین گردد

 

 

          این  واژه ی     زیبای  سخن      بیش    ز   قند  است 

 

 

 

               گریه ای دارم   ولی در  خنده  پنهانش  کنم 

 

                                                   گر  ببینم   روی  او   جانم   به  قربانش  کنم 

 

 

                                          تا  مرغ سحر           خدا  نگهدار              منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام بر برادر بزرگوارم جناب گروسی

غزل زیبایتان که حتم دارم دلنشین ترین غزل خواهد شد . مرا یاد این شعر انداخت

چشم من باران غم دارد ولی
خنده بر لب می کنم تا کس نداند حال من
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد