اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بیتی بداهه و بیتی از غزل ( رنج تو رنج من است ) چهار بیت است

 

 

          این  واژه ی    زیبای    سخن    بیش   ز    قند   است 

 

 

 

               چشم  تنها  در غم  یارت  به تنهایی  ببار 

 

                                                        تا ببینی   تلخی  بی  بودنش   در  روزگار  

 

 

                                   بیتی  از  غزل  ( رنج تو  رنج من است )

 

 

              آنکه  فکرش  متاثر نشود از دگر  آدم  مشمار 

 

                                                    چه غم و  درد و  پریشانی و  یا   رنج و  ملال

 

 

 

                     تا  دگر  بار   و   مرغ  سحری  دگر                  خدا  نگهدار             منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام بر برادر بزرگوارم
خوشا به حالتون که خداوند این استعداد رابه شما داده که بتونید شعر بسرایید
آفرین به طبع بلندتان
من شعر را خیلی دوست دارم اما استعدادی در سرودن ندارم اما شاکر خداوندم چون به من استعداد دبیری داده می تونم در روستاهای محروم خدمت کنم وبه تدریس ریاضی مشغول باشم
قدر این استعداد عظیم خدادادی رو بدونید
موفق باشید
از بابت لینک هم ازتون ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد