اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

غزل ( خون حلاج شهید عشق الهی ) این غزل دوازده بیت است

 این  

 

           این  واژه ی   زیبای   سخن   بیش    ز    قند   است 

 

 

 

                     دل  دارم   و   طاقتش  ندارم 

 

                                                                 من  طاقت   آفتــــ ش  ندارم 

 

 

                    آفت  نبود شعله ی جانست 

 

                                                                  گر  طاقت  گفتنــــش  ندارم 

 

 

                    رفتم که  کشم  دلم بکویش 

 

                                                                  دیدم   دل    بردنش    ندارم 

 

 

                    گفتم که  گریزم از کمندش 

 

                                                                   جان مایه ی رفتنش  ندارم 

 

 

                    منصور وش ار  به پای  دارم 

 

                                                                   خونی به  نوشتنـش  ندارم 

 

 

 

 

                                تا   دگر  دیدار    خدا   نگهدار                            منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.morgegafas.blogfa.com

با سلام و درود خدمت شما دوست عزیز و گرامی
بنده شعر جدیدی در وبلاگ خویش قرار داده ام خوشحال می گردم اگر نظر شما را در این باره دریافت نمایم
با تشکر ساقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد