اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

غزل ( خدای دیگر ) بنقل از اسمان شعر و غزل بلاگفا

 

 

             این  واژه ی   زیبای   سخن  بیش  ز    قند  است  

 

 

             دل  شوریده ام  امشب  به  هوایی  دگرست 

 

                                                      بیخود از خود  شدم  و  فکر خدایی  دگرست 

 

 

            نه به  دنبال  دو چشمش   نه  که  اغاز  نیاز 

 

                                                      نه که یارم  نه که جامم نه که جایی دگرست 

 

 

            نه که عشقی نه که  مهری  نه که  شوری نه سرور 

 

                                                     نه که  ماهی  نه که  آهی  نه وفایی دگرست 

 

 

           نه  کتابی  نه که تابی نه که خوابی نه که راه 

 

                                                         نه  امیدی  نه  نویدی  نه  صفایی  دگرست 

 

 

           بسکه بر شرک شدم گشته دلم مشرک محض 

 

                                                          بازم  این بار   دلم   فکر   خدایی  دگرست 

 

 

           گر  چه  منصور به  دنبال  هوایی  دگرست 

 

                                                          دل  او  در  پی  یک  راه  و بهائی  دگرست 

 

 

                          این  غزل   دوازده   بیت  است  تا  دگر  دیدار   شاد  باشید            منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://asemanesher.blogfa.com/

سلام


بشما دوست خوبم

جملاتی از الهی نامه ی منصور گروسی




الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی




به ملائکت کرامتم دادی

............................... مشهور شدم



گفتی که شفاعتت کنم

................................... ز طاعتت دور شدم





گفتی بهشتت دهم

.................................... مسرور شدم





گفتی تو از آن منی

............................... مغرور شدم




منصور توام

..................... ببخش اگر کور شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد