اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

تک بیتی فی البداهه که امید است غزلی دلنشین گردد

 

 

              این  واژه ی  زیبای  سخن   بیش  ز قند  است 

 

 

                   باغ  بی  برگ  و  گلم  گرچه  خزان  کرده  خراب 

 

                                           تو  بیا    ای    گل  زیبا    غم  این  دل     دریاب 

 

 

                                                  تا  سرایش  دگر  خدا  نگهدار      منصور

نظرات 2 + ارسال نظر
انجمن تخصصی هوانوردی نظامی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.airforce.yurdblog.com

با سلام انجمن تخصصی هوانوردی نظامی

مهیار پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام خسته نباشید میبینم که باین سن زیادتون هنوز میاین نت فکر کنم از کاربرای پر و پا قرص هستید به دل نگیرید شوخی کردم

من هم به شعر و ادبیات علاقه دارم موسیقی هم به قول ارسطو تو خون هر ادمی هست

خوشحال میشم واسه تبادل لینک و صحبت های بیشتر

من به داستان کوتاه و معنا گرا خیلی علاقه مندم دوست داشتید سر بزنید بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد