اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

غزل ( عاشق هوادار )

 

 

 

               این   واژه ی   زیبای  سخن  بیش  ز  قند  است 

 

 

 

 

                       دائم  ز  تو  من   شدم  چه  تبدار 

 

                                                               سرگشته و  بی  روی    تو بیمار 

 

 

 

                      و ر   حال  خراب  من     بجوئی 

 

                                                                 بگذر  ز  من  و   مرا    تو  بگذار 

 

 

 

                      عمری  ز  پی ات  دوان شدم من 

 

                                                                  غم  مانده و    این  دل   گرفتار 

 

 

 

                      صبر  از تو  کجا  توان  که کردن ؟

 

                                                                   بی چاره شدم  تو  را نه  انگار 

 

 

 

                      بانگ از دل من بسی هوا خاست 

 

                                                                     ای  یار   مکن    هوارم  انکار 

 

 

                      منصور به شور و عشق و مستی 

 

                                                                    می میرد و   همچنان  هوادار 

 

 

                            تا  دگر  دیدار   خدا  نگهدار                منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
مسلخ سکوت شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ http://maslakhsokoot.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام
من اووووووووووووووومدم
شکلک نداره برات این پستت بذارم عالی بود
این آدرس هم لینک کردم
دوست وفادار سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد