اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

بداهه سرائی از منصور

 

 

 

             این  واژه ی  زیبای    سخن  بیش  ز  قند  است  

 

 

               دلم  از  دست  تو  دارد  به فغان  می آید 

 

                                                       جانم  از  هجر  رخت  به  الامان  می آید 

 

 

                           تا  دگر  دیدار  خدا نگهدار        منصور

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ http://hamnafas-zahra.blogsky.com

سلام شاعر محبوب
چه شعر رنگین و زیبایی برام سرودید
زبانم قاصر است از تشکری که در خور شما باشد
آخر کامنتتون خداحافظیه غلیظی کرده بودید
یعنی دیگر نمی ایید به سرای آریای من؟

[ بدون نام ] شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

من همیشه منتظر نظرات و اشعار پر مغزتون هستم.
من نمیگم خدا نگهدار
میگم به امید دیدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد