اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

شعری نو فی البداهه

              این  واژه ی زیبای سخن  بیش  ز قند  است   

 

 

 

                       امشب  برای  شما  عزیزان  شعری  نو  فی البداهه می سرایم  

 

 

                       امید اندارم  از  دل  برامده  و  دلنشین  گردد 

 

 

                                               نامش :  تو  بگو  من  چه  کنم   ؟ 

 

 

                                 من  چه  کردم 

 

 

                                             که  چنین  از  تو   گلم  بی  خبرم 

 

                                                                                 بلبلی  در  بدرم 

 

 

                       نغمه ام  نغمه ی  عشق 

 

                                              درد  من  درد  فراق 

 

                                                       بر  دلم   از  تو  چه   شاق 

 

                    می کشم  رنج  و   ستم  

 

                                    تو   بگو   من  چه  کنم  ؟ 

 

 

                                         سفرت  دور  و  دراز  

 

                                                         ابرویت   قبله ی   ناز 

 

 

                                          تو   بگو  من  چه  کنم  ؟ 

 

                                                         از   تو  من  دل  نکنم   

 

 

                                                          شب  شمارم  همه شب 

 

                                                                                    تا  ببینم  لب  و  تب 

 

 

                                                                                    تو  بگو  من  چه  کنم  ؟ 

 

 

 

 

                                        شاد  باشید  و   همیشه  خندان                              منصور

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد