اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

غزل ( چشم و تماشا )

            این  واژه ی  زیبای  سخن  بیش  ز  قند  است 

 

 

 

 

                     اینک  غزلی  برایتان  دارم  که  حدود  دو سال  پیش  سرودم 

 

 

         هر  که  چون  من  به درت چشم  تماشا  دارد 

 

                                               کوس رسوائی    اگر  زد     ز چه  پروا  دارد  ؟ 

 

 

         بس  تطاول به سرم  شد که  نظر  باز  شدم 

  

                                              که  نظر    بازی    تو    حالت      یغما    دارد 

 

 

         خون  دل  خوردم و از لطف  شکر خند  تو گل 

 

                                               به  مقامی    شده ام  کز   تو   تماشا  دارد 

 

 

         من به اول قدم   از روی تو   مجنون  گشتم 

 

                                               که  دلم    قطره و    او  جلوه ی    دریا  دارد 

 

 

         بس  بگردیدم و   در باغ خم اندر خم حسن 

 

                                                 گل رویت  همه  جا    در  دل  ما   جا  دارد 

 

 

         گفته بودم    بگریزم   ولی  افسوس  نشد 

 

                                                مگر از دست  تو کس  رفته و کس پا دارد ؟ 

 

 

         بگذارم که  بگویم  ز  جمال و رخ  و  حسن 

 

                                                آنچه  دیدم  به جهان  روی تو   یکجا  دارد 

 

 

          سنبل موی  تو  دارد  همه   افسون  بهار 

 

                                                 طره ات   بوی  گل    و   چنبر زیبا    دارد 

 

 

         گرچو منصور به دارم بکشند از غم دوست 

 

                                                 خوش  نماید که  بر آن  قامت رعنا   دارد 

 

 

 

             تا  دیگر  دیدار  خدا  نگهدار                                        منصور

نظرات 5 + ارسال نظر
http://www.takrank.com دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://www.takrank.com

سلام ما به وبلاگ نویسان
آیا ما به دنبال افزایش آمارخودهستید
آیا به بهبودرتبه الکسا خود می اندیشید
همین الان به سایت ما مراجعه کنیدتوسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد
100%تضمینی و رایگان
با بالاترین نرخ بازدید اتوماتیک

http://www.takrank.com دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.takrank.com

سلام ما به وبلاگ نویسان
آیا ما به دنبال افزایش آمارخودهستید
آیا به بهبودرتبه الکسا خود می اندیشید
همین الان به سایت ما مراجعه کنیدتوسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد
100%تضمینی و رایگان
با بالاترین نرخ بازدید اتوماتیک
یک بار امتحان کنید

قاصدک سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.aafrk.blogsky.com

سلام
زیبا بود

patina یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://patina.blogsky.com

سلام
ممنون از شعر هاتون
به وبلاگ ادبی منم سر بزنین

فرشته پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ب.ظ http://onlychild.persianblog.ir/

سلام داداشی گلم وبلاگ جدید مبارک
من شرمنده هستم که نتونستم زود تر سر بزنمپداداشی خوبم کار و درس نمیگذاره زیاد بیام نت و به وبلاگم سر بزنم
ولی یه چیزی رو میدونم و میدونین دوستون دارم زیاد
به یادتون هستم
همیهش توسیه هاتون رو اجرا میکنم و به یادتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد