اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

ابیاتی شاید ( غزلی ) فی البداهه حال که غزلی شد نامش ( غرقاب )

             این  واژه ی   زیبای  سخن  بیش  ز  قند  است 

 

 

                    اینک  برای  شما  عزیزان  همراه  ابیاتی  فی البداهه  می سرایم 

 

 

 

 

                 یادم  آمد  که  شبی  با  تو به  مهتاب  شدم 

 

                                                        و ز حضور تو  و  دل  شاد و  چه  بیتاب  شدم 

 

 

                دستت  افتاد  بدستم  چه  بگویم به چه حال

 

                                                         بعد از آنهم همه شب بهر تو بی خواب شدم 

 

 

               ناله ها کرده  دلم   بهر   وصالت   شب  و روز 

 

                                                          باده ی  وصل تو  خوردم  ز تو  سیراب  شدم 

 

  

              بگذارم   که  بگویم   ز  تو     منصور   نه   دم 

 

                                                          شده عمری به جدل  غرقه  به  غرقاب  شدم  

 

 

 

                   تا   دیگر  دیدار   دادار   نگهدار   شما  باد                                                                         منصور

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد