اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

غزل ( نفیر نی )

         این   واژه ی   زیبای  سخن  بیش  ز   قند  است 

 

 

 

گفتی که  می آیم  ولی  انگار  چه  دیرست 

 

                                                      نی  از  غم  تو    دمبدمم    پر  ز   نفیرست 

 

 

نی    ناله  کند  یار  چرا  گشته    جفا کار ؟ 

 

                                                        هر  بند  من  از هجر نگارم  چه  اسیرست 

 

 

و آن  تیر  که  از نیم  نگه  شد  دل  منصور 

 

                                                       این جان نحیفم  ز برش بسته  به  تیرست  

 

 

 

 

این  غزل  هشت  بیت  است  تا  دیگر   دیدار  بخت  یار                                منصور

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا ღ สาดหด ღ جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:46 ب.ظ http://manaina.persianblog.ir

سلام منصور عزیز

خوبی؟

وب جدیدت مبارک

امیدوارم خاطرات خوبی رو در این وب داشته باشی

خوش و موفق باشی

رضا ღ สาดหด ღ جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:38 ب.ظ http://manaina.persianblog.ir

سلام منصور جان

من که کامنت خودم و دیدم

حقیقتش تو اون وبت پیغامای زیادی گذاشتم که فکر می کنم ندیدیشون

این روزها هم که بلگفا قاطی کرده و امکان کامنت گذاری نداره.

خوشحالم اینجا یه وب جدید گذاشتی تا بتونم حداقل بهانه ای برای سر زدن به داداش خودم داشته باشم

===

آرزویم همه خوشبختی توست

دائم از خنده لبانت لبریز

من به یادت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد