اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

اسمان شعروغزل و ... تک بیتهـای زیبــــای منصورگروسی

بیتها و تک بیتهای زیبا . آسمان شعر غزل فقط با وبلاگهای ادب پارسی و موسیقی اصیل ایرانی تبادل لینک می نماید

شعری نو از منصورگروسی

           این   واژه ی   زیبای    سخن  بیش  ز   قند  است 

 

 

من  امشب  شهر شیوای  غزل  را  دور می خواهم 

 

                                   دلی  مسرور  می خواهم 

 

چه  گویم من  ؟   دلم  تنگ  است 

 

                دل  یارم  عجب  سنگ  است 

 

                               و شاید  پای دل  لنگ  است 

 

هوای   تازه  می خواهم 

 

بلند  آوازه  می خواهم  شدن   گر  یار  بگذارد 

 

                             چرا  بوی  جفا  از  کوی  او  آید ؟ 

 

                                                     مگر  یارم  نمیداند  ؟

 

که  غمخوارم 

  

 

خدا  داند  دو  چشمانش  گه  رفتن چه  می گفتند 

 

                                       ولی  امشب  دلم  تنگ  است

 

تا  دیگر  دیدار  دادار  بی  یار  نگهدار                                                    منصور

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیک یکشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://hessebudan.blogfa.com

سلام بر استاد عزیز و گرانقدر

خوشحالم که باز خواننده ی اشعار ناب و نغز و زیبای شما هستم.

هر جا روی آسمان شعر آبی و زیباست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد